איתן צבי דימנט - צמיחה לעסקים קטנים - נערכים לכך

 כל בעל עסק קטן היה רוצה שהמיזם שלו יגדל. הדבר הטוב הוא שעכשיו זה הזמן הנכון להכין את העסק הקטן שלך לצמיחה מכיוון שהשוק מלא בהזדמנויות שדבר כזה יקרה. עם זאת, יהיה עליך להקפיד על יזום בכל עת, כדי שתוכל להרוויח את היתרונות של כל ההזדמנויות הללו.

 

מספר רב של עסקים מתחילים כעת להתעלות מעל המיתון שפגע בכולם ברחבי העולם. התקופה הספציפית ההיא בהיסטוריה הכלכלית הביאה כמה צעדים לצמצום עלויות שנעשו על ידי עסקים רבים ואלה כללו קיצוץ בתקציבים, בהוצאות ובמקרים אחרים, אפילו בעובדים. למרבה המזל, צפויה להתרחש תפנית לאחר מיתון זה בהתבסס על מיתונים אחרים, כאשר תקופות של צמיחה עסקית התרחשו לאחר מכן. המשמעות היא אפוא שעסקים קטנים וגדולים צריכים להתכונן כדי שיוכלו למנף את מחזור הצמיחה הזה שבוודאי יורד עליהם.


איתן צבי דימנט - צמיחה לעסקים קטנים - נערכים לכך


תרגיל להיות פרואקטיבי תמיד

 

כדי להתחיל טוב בהכנות לצמיחה עסקית, יזמים כמוך צריכים להפסיק להיות תגובתיים. במקום זאת, עליך לשים לב להיות פרואקטיביים. זכור שאם אתה עובד על להישאר תמיד צעד אחד קדימה בכל משחק, כולל העסק שלך, יהיה מישהו שיוכל לעקוף אותך ולחטוף את הזדמנות הצמיחה שהייתה בהישג ידך.

 

אופן הפעולה של להיות פרואקטיבי והסימנים של צמיחה עסקית נכנסת

 

*אתה יכול להוביל עסק יזום על ידי עמידה על האצבעות שלך תמיד כשזה מגיע למתחרים שלך וללקוחות שלך. זכור כי בעיצומה של מצוקה, אנשים תמיד מוכנים לתקשר עם אחרים יותר. זה חל אפילו על המתחרים שלך. אז, זה הזמן שבו אתה יכול ללמוד על מידע משמעותי המגיע מהמתחרים שלך, שבו אתה יכול להשתמש בקצה שלך.

 

ברגע שהתקשורת הזו נפסקת, זה אות שאומר שהשוק כבר בדרך להתאוששות. אם אתה מעוניין לעקוב אחר אותות מסוג זה, כך תוכל להכין את עצמך טוב יותר לצמיחה עסקית אפשרית.

 

*אתה יכול גם להפעיל יזום על ידי מעקב אחר תעשיות ושווקים הקשורים לעסק שלך וכאלה המשלימים זה את זה. זכרו שלכל ענף ולכל שוק תמיד יש אחר המשלים אותו. לדוגמה, עסק לתכנון חתונות קשור ישירות לתעשיית הפרחים או לשוק הצילום. כאשר שוק המשלים לשלך מראה סימני שיפור, אז אתה כבר צריך להכין את התוכניות שלך למהפך.

 

*מגזינים, ניוזלטרים וחדשות הקשורות לענף או לעסק שלך הם גם מקורות מידע מצוינים. שימו עין על מה שהם מעלים מדי יום כי ברגע שהם יוכלו לאסוף נתונים על שיפורים בשוק, הם ישתפו אותם במספרים שבהם תוכלו להשתמש. באמצעות זה, תוכל להגיע עם הכנה טובה יותר לביקוש הנכנס שייענה על התעשייה או העסק שלך.

 

אז, האם אתה מתבונן בפעילות יוזמת עכשיו? האם אתה עושה את הדברים הדרושים כדי להכין את העסק הקטן שלך לצמיחה? אם לא, התחל להיות פרואקטיבי עכשיו. זה יעשה עולם שלם של טוב לעסק שלך.

Comments

Popular posts from this blog

טיפים לשיווק מקוון יעיל לעסק מצליח - איתן צבי דימנט